Pokemon Mystery Dungeon RP
WE HAVE MOVED!
Yes, the adventure continues, just not here!

If you would still like to RP with us, go to;
http://pmd-roleplay.forumotion.org/

We look forward to meeting you!


Create your team and explore a completely new world!!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Text Sherades

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
Cherry
Moderator
avatar

Posts : 957
Join date : 2011-04-03
Age : 97
Location : Going to indulge myself in the wonders of Chocolate-marshmellow icecream!

Stats
Poke: 2100
Team: None
Inventory:

PostSubject: Text Sherades   Tue Apr 05, 2011 1:06 am

First topic message reminder :

A'ight, so here's my game. Someone has to post something they made(Or found xD) using text, then the next person has to guess what it is and post their own thing.

Ex:

________
[_Crayola_ ]>
(Welcome to the world of crap made by Cherreh xD)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A crayon!(I'm so special 8D)

O _ O

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A face

x3

Another face...

And so on xD
Back to top Go down
View user profile http://pokeroleplay.forum-motion.net/

AuthorMessage
Flare~

avatar

Posts : 17
Join date : 2011-04-07

Stats
Poke: 1000
Team: BlazeBurn
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Apr 07, 2011 6:07 pm

Whoops never saw it lol hmm wat bout this


. .-~\
/ `-'\.' `- :
| / `._
| | .-. {
\ | `-' `.
\ | /
~-.`. \| .-~_
.\-.\ .-~ \
`-'/~~ -.~ /
.-~/|`-._ /~~-.~ -- ~
/ | \ ~- . _\


AWWW FAAAAAAAAAAAIL DX



Back to top Go down
View user profile
Flare~

avatar

Posts : 17
Join date : 2011-04-07

Stats
Poke: 1000
Team: BlazeBurn
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Apr 07, 2011 6:09 pm



_--_ _--_
/#()# #\ 0 0 /# #()#\
|()## \#\_ \ / _/#/ ##()|
|#()##-=###\_ \ / _/###=-##()#|
\#()#-=## #\_ \ / _/# ##=-#()#/
|#()#--==### \_ \ / _/ ###==--#()#|
|#()##--=# #\_ \!!!/ _/# #=--##()#|
\#()##---===####\ O|O /####===---##()#/
|#()#____==#####\ / Y \ /#####==____#()#|
\###______######|\/#\/|######______###/
()#O#/ ##\_#_/## \#O#()
()#O#(__-===###/ _ \###===-__)#O#()
()#O#( # ###_(_|_)_### # )#O#()
()#O(---#__###/ (_|_) \###__#---)O#()
()#O#( / / ##/ (_|_) \## \ \ )#O#()
()##O#\_/ #/ (_|_) \# \_/#O##()
\)##OO#\ -) (_|_) (- /#OO##(/
)//##OOO*| / | \ |*OOO##\\(
|/_####_/ ( /X\ ) \_####_\|
/X/ \__/ \___/ \__/ \X\
(#/ \#)




better work
Back to top Go down
View user profile
Flare~

avatar

Posts : 17
Join date : 2011-04-07

Stats
Poke: 1000
Team: BlazeBurn
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Apr 07, 2011 6:10 pm

DDDDDDDDDDDDDDDX


('>
/))@@@@@.
/@"@@@@@()@
.@@()@@()@@@@
@@@O@@@@()@@@
@()@@\@@@()@@
@()@||@@@@@'
'@@||@@@'
jgs ||
^^^^^^^^^^^^^^^^^

Back to top Go down
View user profile
SereneLittleRose
Admin
avatar

Posts : 6514
Join date : 2011-02-24
Age : 20
Location : The TARDIS

Stats
Poke: 1280
Team: ShadowFern/DesertWind /Voltage/Obsidian/Storm /Oncoming Storm
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Apr 07, 2011 6:11 pm

is it a bird or something?

_________________


As long as Im with you, time will never end ...

They’ve promised us that dreams come true - but forgot that nightmares are dreams too.

The good things don't always soften the bad things, but vice-versa,
the bad things don't necessarily spoil the good things and make them unimportant.

Back to top Go down
View user profile http://pmd-roleplay.forumotions.net
Ripple
Admin
avatar

Posts : 2552
Join date : 2011-04-05
Age : 17
Location : Gallifrey~

Stats
Poke: 705
Team: ShadowFern/BlazeBurn/Voltage /Obsidian
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Apr 07, 2011 7:21 pm

lmao

_________________
Back to top Go down
View user profile
Flare~

avatar

Posts : 17
Join date : 2011-04-07

Stats
Poke: 1000
Team: BlazeBurn
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Fri Apr 08, 2011 7:43 am

It WAS a bird on a tree, until he got smooshed xD
Back to top Go down
View user profile
Ripple
Admin
avatar

Posts : 2552
Join date : 2011-04-05
Age : 17
Location : Gallifrey~

Stats
Poke: 705
Team: ShadowFern/BlazeBurn/Voltage /Obsidian
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Fri Apr 08, 2011 12:12 pm

LOL

_________________
Back to top Go down
View user profile
Flare~

avatar

Posts : 17
Join date : 2011-04-07

Stats
Poke: 1000
Team: BlazeBurn
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Fri Apr 08, 2011 12:37 pm

xD Now....hmm

* xXxx
xXXx *
^^ xxXXx
/\__{^^}__/\ xxXXxx *
/ _ _ \ xxXXxx
\/ \/\ww/\/ \/ xxXXxx {~~~~\
xxxXxx ~\:::~~\
* xxxXxx ~~\:::~\
xxXXxx \::::\
xxXXxxx * }::::}
xxxXxxx }::::}
xxxXXxxx /::::/
* xxxxXXxx /::::/
xxxxXXxx {~~~:::/~
%%xxxxx%% ~~~~~~
%%%%%%%%%
%%%%%%%%%%%
%%%%%%%%%%% *
* %%%%%%%%%%%
xxxxxxxx%%%%%
xxXXXXXXXxxx%%% ^^ *
xxXx/////xxXxxx%% /\__{^^}__/\
xxxxxxxxxXxx////(/xxXxxx% / _ _ \
XXXXXXXxx//(/(((/xxxXxx \/ \/\ww/\/ \/
* xxxx////(/(/(/)\\xXxx
///////(/(/(/\)\\xxxx
/((/(//(/(/((\/\)xXxxx
//(/(/(//(/ \ \)\xxxxx
//((//(/( / \ \\\xxxx *
* (((///(\ \ / )\)\xXxx
/(//((/(\ @ /@ )\\)\xxxx
//(/(///(\::/ \::Smile\\))\xxxx
/(/(/(///(\Sad ):/)\\)\)\xXxx
/((/(/(/(/(\ \ / /)\\)\\)\xxxxx
//(/(/(/(\\ \__/ /)\\\)\)\\ xxx
/////(/(/(/(\\\ //)))\)\\) *
/((/(/(/(/(\\\_///)))\)\\\\)
///(/(/(/(\)) ((/)\)\)\\)\\\
* ///((/(/(/(/)) ((/)\)\))\\)))\
(///(/(/(//) ((/\\)\)))\\
///(/(/(// \)\\\))\
(/((/ \ \ )



EXTREME FAIL


Back to top Go down
View user profile
Ripple
Admin
avatar

Posts : 2552
Join date : 2011-04-05
Age : 17
Location : Gallifrey~

Stats
Poke: 705
Team: ShadowFern/BlazeBurn/Voltage /Obsidian
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Fri Apr 08, 2011 3:02 pm

LMAO

_________________
Back to top Go down
View user profile
Flare~

avatar

Posts : 17
Join date : 2011-04-07

Stats
Poke: 1000
Team: BlazeBurn
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Fri Apr 08, 2011 4:37 pm

Dx lol anyway WATCH THE VID IN MY SIGNATURE XDDDDDD
Back to top Go down
View user profile
Raishen

avatar

Posts : 1413
Join date : 2011-04-04
Age : 22

Stats
Poke: 1000
Team: None
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:09 pm

>Very Happy guess this!!!

▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████▀

_________________
Meh gusta!



Meh other avatars

Back to top Go down
View user profile
Ripple
Admin
avatar

Posts : 2552
Join date : 2011-04-05
Age : 17
Location : Gallifrey~

Stats
Poke: 705
Team: ShadowFern/BlazeBurn/Voltage /Obsidian
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:11 pm

Fail Whale!epic win!

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ripple
Admin
avatar

Posts : 2552
Join date : 2011-04-05
Age : 17
Location : Gallifrey~

Stats
Poke: 705
Team: ShadowFern/BlazeBurn/Voltage /Obsidian
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:12 pm

Lol The fail whale's been posted twice already XD

_________________
Back to top Go down
View user profile
Raishen

avatar

Posts : 1413
Join date : 2011-04-04
Age : 22

Stats
Poke: 1000
Team: None
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:14 pm

:O i didn't know that DX

▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌███▌▀▀██▀▀
████▄█▌▄▌▄▐▐▌▀███▄▄█▌
▄▄▄▄▄██████████████▀fake

guess this then >: D

_________________
Meh gusta!



Meh other avatars

Back to top Go down
View user profile
Ripple
Admin
avatar

Posts : 2552
Join date : 2011-04-05
Age : 17
Location : Gallifrey~

Stats
Poke: 705
Team: ShadowFern/BlazeBurn/Voltage /Obsidian
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:19 pm

Guess what? guess what this: >: D is? XD

_________________
Back to top Go down
View user profile
Raishen

avatar

Posts : 1413
Join date : 2011-04-04
Age : 22

Stats
Poke: 1000
Team: None
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:21 pm

epic evilly mad face?

_________________
Meh gusta!



Meh other avatars

Back to top Go down
View user profile
Ripple
Admin
avatar

Posts : 2552
Join date : 2011-04-05
Age : 17
Location : Gallifrey~

Stats
Poke: 705
Team: ShadowFern/BlazeBurn/Voltage /Obsidian
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:23 pm

I am so confused lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
Raishen

avatar

Posts : 1413
Join date : 2011-04-04
Age : 22

Stats
Poke: 1000
Team: None
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Thu Jul 21, 2011 9:25 pm

same lol oh and I guessed the word on hangman

_________________
Meh gusta!



Meh other avatars

Back to top Go down
View user profile
thekyle96

avatar

Posts : 345
Join date : 2011-08-06
Age : 20
Location : wouldn't you like to know o.0 stalkers are everywhere PROTECT THE CHILDREN!!

Stats
Poke: 1000
Team: Night Fire & Frost Bite
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Fri Jan 06, 2012 4:34 am

guess what this is :0


\|/
-( )-
/|\
Back to top Go down
View user profile
Raishen

avatar

Posts : 1413
Join date : 2011-04-04
Age : 22

Stats
Poke: 1000
Team: None
Inventory:

PostSubject: Re: Text Sherades   Sat Jan 07, 2012 4:41 am

deformed sun?

_________________
Meh gusta!



Meh other avatars

Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Text Sherades   

Back to top Go down
 
Text Sherades
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Anyone interested in a Text Adventure?
» Text message saying a parcel from STW is being delivered tomorrow?
» I haz rainbow text
» New Text Editor Updates and New Image Resizer
» Wings 3D - starting with 3D text

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Pokemon Mystery Dungeon RP :: Out of Character :: Forum Games-
Jump to: